Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom DExpress koja isporuku vrši po principu “danas za sutra” što podrazumeva dostavu u roku od jednog radnog dana. 

DExpress vrši dostavu pošiljaka svakog radnog dana u periodu od 08 – 17hMolimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Ako niste sigurni ili znate da nikog u to doba neće biti na adresi, ili Vam je jednostavnije, možete iskoristiti dodatnu pogodnost ove kurirske službe a to je mogućnost preusmerenje pošiljke na paketomat. 

  • Kada kurirska služba preuzme pošiljku, obaveštava Vas o tome i šalje link na kojem možete izabrati lokaciju paketomata za preuzimanje. Poruka obaveštenja se šalje putem Viber aplikacije, a ukoliko nemate Viber ili niste online, isto obaveštenje dobijate i putem instant poruke.
  • Kada pošiljka stigne na odabrani paketomat, dobijate obaveštenje o tome i KOD za otvaranje pregrade u kojoj je pošiljka. 
  • Nakon toga odlazite na lokaciju paketomata (većinom su lokacije benzinske stanice NIS i Gazprom); Ako je pošiljka plaćena unapred na račun Marketa zdravlja, možete je direktno preuzeti sa paketomata nakon otkucavanja KODA. Ako pošiljku plaćate pouzećem, na kasi benzinske stanice pročitaćete kod KOD iz poruke, platiti kasiru i na paketomatu preuzeti pošiljku nakon otkucavanja KODA.
  • VAŽNO JE DA ZNATE: nakon preusmeravanja pošiljke, ona će u proseku za 2 dana stići na paketomat, gde takođe ostaje 2 dana do preuzimanjaNa paketomatima koji se nalaze na benziskim stanicama, možete platiti i gotovinom ili platnim karticamaNa paketomatima koji se nalaze na javnim površinama, u šoping centrima i supermarketima, plaća se isključivo platnim karticama direktno na paketomatu.
  • VAŽNO: Pri preusmeravanju i odabiru paketomata, pojavljuje se ikonica “Gotovina” i/ili ” Platna kartica”, koja dodatno obaveštava koji je način plaćanja moguć na odabranom paketomatu. 
  • LOKACIJE paketomata dostupne su na ovom linku: https://www.dexpress.rs/rs/lokacije/paketomat 
  • SVA pitanja za preuzimanje na paketomatu dostupna su ovde: https://www.dexpress.rs/rs/cesto-postavljana-pitanja-paketomat
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381 (0) 64 1101 494 putem email-a office@marketzdravlja.rs . Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. U slučaju neuspele isporuke ili preuzimanja, pošiljka se vraća nama, nakon što platimo troškove dostave.

Cene isporuke DExpress

Isporuka na kućnu adresu ili na izabrani paketomat se naplaćuje u zavisnosti od težine paketa u skladu sa cenovnikom sa Slike 1. Besplatna isporuka za sve porudžbine preko 5000 RSD i težine paketa do 5kg; za pakete veće vrednosti od 5000 RSD, i teže od 5kg naplaćuje se 50% od cene isporuke u skladu sa cenovnikom sa Slike 1.

 

 NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima isporuke